Heidelibel

Ook deze close-up is (natuurlijk) van een paar maanden geleden.

6 Reacties

  1. Wat een zomerse plaat!
    Het lijkt een eeuwigheid geleden dat we de natuur in trokken om insecten te fotograferen😩
    We moeten even de winter overbruggen en dan…
    Een prachtige macro Rardo!

    Groetjes, mennoG

  2. Mijn hemeltje, wat is dit mooi!

  3. Je moet de foto even aanklikken om deze op kwaliteit te beoordelen die er dan ook helemaal uitkomt. De achtergrond met kleurovergang is ook heel mooi

  4. Cristien Fotografie Macro |Beantwoorden

    Hij wil verstoppertje spelen achter zijn vleugels maar je kan er jammer voor hem fraai doorheen kijken!
    Wat heb je hier een fraaie achtergrond! Even de winter door en dan ja ja op zoek naar beestjes
    want ook dat is een mooie tak van de macro fotografie!
    Groetjes Cristien.

  5. Het is nu echt afgelopen met onze insectenjacht … hoewel, 2 weken geleden had ik nog een heidelibel in mijn tuin en ook heb ik nog een glimp van een glazenmaker gezien. Maar nu is het echt over en verlang ik alweer naar het voorjaar.

  6. Wat een mooie foto !

Geef een reactie

