Pelargonium x domesticum

Oftewel: Franse Geranium

9 Reacties

  1. Gerard wat een prachtige kleur hebben deze meeldraden en de mooie achtergrond erbij maakt het compleet Prachtige macro

    groetjes Wies

  2. Knap fotowerk Rardo. De stampers allemaal in de focus en omgeving uitgevaagd. Fraaie close up

  3. Cristien Fotografie Macro |Beantwoorden

    Dit doet me aan een warme zomerdag denken, alleen buiten voelt het anders.
    Ik heb het nog geprobeerd gister languit op het gras maar echt relaxed nee dat was het zeker niet!
    Je hebt deze vrolijk frans erg mooi vast weten te leggen!
    Lekker scherp op de meeldraden met een fraai verloop.

    Groetjes Cristien

  4. Nou ben ik al 4 keer hier geweest en steeds komt er wat tussen zodat er nu nog geen reactie van mij staat…. shame on me😩
    Deze foto is zo waanzinnig mooi dat ik ‘m wel in een lijstje aan de muur zou willen om er dagelijks van te kunnen genieten. Een macro zoals het hoort….
    Een topper Rardo!

    Lieve groet, mennoG

  5. Mag ik genieten zonder woorden na te laten?

  6. Heel heel mooi.

  7. Wat een mooie scherpte. Hele goede foto!

  8. Hoi Gerard,
    zit met bewondering volop te genieten
    van deze schitterende macro.
    Hoe krijg je het voor elkaar, alleen de meeldraden scherp
    en de rest prachtig vervaagd,
    Hele dikke doeme (Y)
    Dit is echt van het WOW gehalte
    Lieve groetjes José

    1. Hoi José, joh wat leuk dat je me nu hier volgt en wat een fijne en lieve reactie, ben ik blij mee dank je wel.
      Lieve groetjes terug, Rardo.

Geef een reactie

