Anemoon (Anemone)

Sterke Close-up van het hartje van een klein, blauw Anemoontje.

7 Reacties

  1. Dat is een prachtige foto van deze anemoon ! Mooie belichting en details.

  2. Hallo Gerard,
    Zo nu eerst even hier bij je site reageren. Ik vond dit hartje vanmorgen super mooi op zoom en nog ook nog. Ik houd heel erg van dit soort detail foto’s van een bloem, maar dat weet je wel. Het is ook nog eens in mijn favoriete kleur. Ik wens je alle voorspoed in de toekomst en kon het toch niet laten om een ranonkeltje voor je te plaatsen op zoom, gewoon omdat je het verdient
    groet wies

  3. Hé Rardo,

    Pfff wat mooi…
    Hier kan ik alleen maar van dromen🙂
    Schitterende details, prachtig scherp, mooi kleuren en ja, wat krijg je dan?
    Een perfecte macro🙂

    Een lieve groet,
    mennoG

  4. Heel mooi Rardo. De uitgekiende compositie en DOF maken ‘m een lust voor ’t oog

  5. Cristien Fotografie Macro |Beantwoorden

    Een pracht macro, zo mooi belicht…en dat valt niet mee tenminste voor mij!
    De details zo gaaf, mooie doortekening en zo lekker scherp.

    Groetjes Cristien

  6. Wat is dit mooi en wonderbaarlijk.
    Zeer mooie kleur.
    Sterke macro!!!

  7. Wow! Wat een ontzettend knappe foto, Gerard. Proficiat!
    Ik heb je blog meer in detail bekeken en ik hoop dat ik er ooit in slaag om ook zo’n prachtige foto’s te nemen:-).
    Groetjes, Cocci.

Geef een reactie

