Anemoon (2)

Sterke close-up van de bloemblaadjes van een blauw Anemoontje.

4 Reacties

  1. Wat een scherpte en je kan de haartjes tellen die er op de blaadjes zitten en de kleur is helemaal genieten
    Gerard ik geloof dat ik een beetje mijn camera begin te begrijpen voor indoor bloemenmacro’s Ben een trage leerling, maar momenteel begint het erop te lijken dank zij geduld
    groet wies

  2. Cristien Fotografie Macro |Beantwoorden

    Kijk dit bedoel ik, zo sterk deze compositie!
    Die haartjes en de kleur, ik blijf hier naar kijken.
    Groetjes Cristien.

  3. Ik schreef het al bij de serie annemoontjes,
    dit is gaaf, zo`n detail weergave.
    Prachtig paars, loeischerp.
    Mag dit wel leien🙂
    groetjes José

  4. Een waar kunstwerk…
    s c h i t t e r e n d….

    Liefs,
    mennoG

Geef een reactie

